DOBRE PRAKTYKI
Poni?ej udost?pniamy do pobrania zbiory Dobrych Praktyk.
Wymagania:
Analizuje si? wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego, egzaminu maturalnego i egzaminu potwierdzaj?cego kwalifikacje zawodowe
Zespó? Szkó? Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej: Sprawdzian, egzamin gimnazjalny i egzamin zawodowy s? adekwatnym odzwierciedleniem wiadomo?ci uczniów z lekkim upo?ledzeniem umys?owym
Zespó? Szkó? Ogólnokszta?c?cych Integracyjnych nr 7 w Krakowie: "Treningi testowe dla uczniów klas 5 i 6"
Zespó? Szkó? nr 2; Opole Lubelskie:Analiza osi?gni?? uczniów szko?y podstawowej
Zespó? Szkó? nr 2 z Oddzia?ami Integracyjnymi; ul. J. Lompy 1 w Brzegu: W szkole s? wdra?ane wnioski z analizy wyników sprawdzianu i egzaminów.
Uczniowie nabywaj? wiadomo?ci i umiej?tno?ci
Gimnazjum w Wojkowicach: Systematyczne monitorowanie osi?gni?? uczniów- od badania na wst?pie do egzaminu próbnego
XIII Liceum Ogólnokszta?c?ce im. Bohaterów Westerplatte: Mi?dzynarodowe projekty edukacyjne w szkole – wiedza, umiej?tno?ci, do?wiadczenie
Uczniowie s? aktywni
Liceum Ogólnokszta?c?ce; Piaseczno:Aktywno?? uczniów drog? do szko?y przysz?o?ci
Szko?a Podstawowa im. W?adys?awa Bartkowiaka w Jutrosinie: Uczniowie ch?tnie uczestnicz? w zaj?ciach pozalekcyjnych prowadzonych w szkole na podstawie analizy zapotrzebowania. Realizacja projektu „Szko?a Odkrywców Talentów”
ZPGiSP w Le?nie:Dzielenie si? wiedz? i umiej?tno?ciami z uczniami chc?cymi podnie?? wyniki w nauce
Gimnazjum nr 2 im. Marsz. J. Pi?sudskiego w Kutnie: Realizacja innowacyjnych dzia?a? edukacyjnych pod has?em "Si?gaj, gdzie wzrok nie si?ga"
Gimnazjum Publiczne im. Armii Krajowej w D?ugosiodle : Akcja edukacyjno - artystyczna PATULISKO
Respektowane s? normy spo?eczne
Publiczne Przedszkole nr 7 im. Pszczó?ki Mai:"Jak w przedszkolu zapozna? dzieci z ich prawami?"
Szko?a lub placówka ma koncepcj? pracy
Miejska Szko?a Podstawowa nr 2 z Oddzia?ami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie: 3*"2"=6 Budujemy koncepcj? pracy szko?y w oparciu o posiadane zasoby i oczekiwania ?rodowiska
Szko?a Podstawowa nr 47 im. Kornela Makuszy?skiego w Szczecinie: "My?lenie poszerza przestrze? wolno?ci i otwiera horyzonty nadziei."(ks. J. Tischner) – wdra?anie nowej koncepcji pracy szko?y
Szko?a Podstawowa nr 6: . Szko?a realizuje w?asn? koncepcj? pracy ukierunkowan? na rozwój uczniów
Szko?a Podstawowa nr 31 w Cz?stochowie: Rok szkolny 2012/13: "Tacy sami"
Oferta edukacyjna umo?liwia realizacj? podstawy programowej
Szko?a Podstawowa im. Jana Brzechwy w ?eliszowie: Oferta edukacyjna umo?liwia realizacj? podstawy programowej
II Podstawowo-gimnazjalny Zespó? Szkó? Spo?ecznych STO w Gda?sku: Wprowadzenie projektu raz w miesi?cu metod? weebquestu w klasie 1 gimnazjum,
raz w miesi?cu, kontynuacja w klasie II i III.
Gimnazjum im. W?adys?awa Kowala we W?odowicach: Oferta edukacyjna umo?liwia realizacj? podstawy programowej
Procesy edukacyjne maj? charakter zorganizowany
oraz zorganizowanie "Festiwalu Talentów"
Przedszkole Miejskie nr 10 w Olsztynie: Wykorzystanie koncepcji Planu Dalto?skiego do stymulowania rozwoju odpowiedzialno?ci, samodzielno?ci i wspó?pracy u dzieci w wieku przedszkolnym
Gimnazjum nr 1 w Brodnicy: Ogólnopolski Przegl?d Ta?ca Wspó?czesnego i Towarzyskiego LIVE DANCE MICAF ZYCIE BRODNICA 2013
Procesy edukacyjne s? efektem wspó?dzia?ania nauczycieli
Kszta?tuje si? postawy uczniów
Liceum Ogólnokszta?c?ce im. Jana Paw?a II w Siewierzu: Projekt ”School leaving? No, thank you!”
Szko?a Podstawowa nr 1 w Pi?czowie: "Rozwi? si?" - program edukacyjno - wychowawczy dla uczniów, rodziców i wychowawców klas pierwszych
Publiczne Gimnazjum we Wróblewie: Odkrywamy nieznane karty historii…
Gimnazjum nr 3 im. Noblistów Polskich w Gliwicach: Mi?dzypokoleniowe mosty pami?ci
Gimnazjum im. ks. Wac?awa Rabczy?skiego w Wasilkowie: Praca z uczniem sprawiaj?cym trudno?ci wychowawcze
Prowadzone s? dzia?ania s?u??ce wyrównywaniu szans edukacyjnych
Wykorzystywane s? zasoby ?rodowiska na rzecz wzajemnego rozwoju
I Liceum Ogólnokszta?c?ce im. T. Ko?ciuszki: Grupa teatralna "Pospolite ruszenie"
Zespó? Szkó? w ?apach: Stowarzyszenie Przyjació? Osse
Publiczna Szko?a Podstawowa w Landzmierzu:Ocali? od zapomnienie ... Tydzie? Regionalny w naszej szkole
Przedszkole Publiczne w Po?a?cu: Realizacja programu edukacji ekologicznej w przedszkolu "?yjmy zdrowo w zgodzie z natur?"
Przedszkole Miejskie Nr 2 w Olsztynie: Rowerowe Przedszkole
Szko?a Podstawowa nr 4 im. Podró?ników Polskich w Gryfinie: Od 2007 roku aktywnie wspó?pracujemy ze Szko?? Podstawow? w Gartz w Niemczech
Zespó? Szkó? Budowlanych w Olsztynie: Nowe technologie – transfer wiedzy z bran?y do szko?y
Fundacja na rzecz Ró?norodno?ci Spo?ecznej (FRS) w Warszawie: Seria „Maieutiké” po?wi?cona jest problematyce ró?norodno?ci spo?ecznej w uj?ciu praktycznym.
Wykorzystywane s? informacje o losach absolwentów
Przedszkole Publiczne Nr 10: Przedszkole wykorzystuje informacje o losach dzieci
Promowana jest warto?? edukacji
Szko?a Podstawowa nr 2 w Bia?ej Podlaskiej: Powiatowy Konkurs „POLONISTA ROKU”
Szko?a Podstawowa im. Boles?awa Chrobrego w Mi?dzyzdrojach: programu „Uczenie si? przez ca?e ?ycie”: 1. 2007 - 2010 "Europa - interesuj?ca mieszanka kultur"; 2. 2010 - 2011„Spojrzenie na artystyczn? twórczo?? w Europie”; 3. 2011 - 2013 "Tajemnicza Wyspa".
Rodzice s? partnerami szko?y
Szko?a Podstawowa im. Orl?t Lwowskich w Zabratówce: Odpowiedzialna wspó?praca szko?y z rodzicami
Gimnazjum nr 24 we Wroc?awiu: Nowa formu?a wspó?pracy z rodzicami uczniów
Publiczna Szko?a Podstawowa w Pomieczy?skiej Hucie: Wszyscy tworzymy profil naszej szko?y
Publiczna Szko?a Podstawowa im. T. Ko?ciuszki w Olszowej: Anga?owanie rodziców do wspó?uczestnictwa w realizacji zada? edukacyjno-wychowawczych
Funkcjonuje wspó?praca w zespo?ach
Szko?a Podstawowa nr 63 w Bydgoszczy: Projekt dzia?ania „Dzieci My?l?. Jak skutecznie uczy? dzieci my?lenia matematycznego” prowadzony jest przez Instytut Bada? Edukacyjnych
Szko?a Podstawowa nr 3 im. 2 Pu?ku Nocnych Bombowców "Kraków": "Nauczyciele pracuj? w zespo?ach zadaniowych"
Szko?a Podstawowa Henryka Sienkiewicza: Tworzenie systemu zespo?owej pracy nauczycieli
Szko?a Podstawowa nr 25 im. Stanis?awa Staszica w Cz?stochowie: Wymagania: 4.1: FUNKCJONUJE WSPÓ?PRACA W ZESPO?ACH.
Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji-Poradnia : Powo?anie Zespo?ów Specjalistów
Sprawowany jest wewn?trzny nadzór pedagogiczny
Publiczna Szko?a Podstawowa nr 1 im. Janusza Kusoci?skiego w Soko?owie POdlaskim: Wdra?ane s? wnioski z ewaluacji wewn?trznej w celu doskonalenia pracy ?wietlicy szkolnej
Szko?a Podstawowa im. Jana Paw?a II; Skorzeszyce : Ewaluacja wewn?trzna metod? profilu szko?y
Szko?a lub placówka ma odpowiednie warunki lokalowe i wyposa?enie
Szko?a Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mi?sku Mazowieckim: Utworzenie sali zaj?? specjalistycznych
Gimnazjum nr 1 im. Polskich Noblistów w Policach: Dziennik elektroniczny w szkole - szansa rozwoju, czy powód do zmartwie?