Strona główna
Nadzór pedagogiczny
Dyrektorzy
Nauczyciel badacz
Rodzice
i uczniowie
JST
Kontakt
Aktualność
Przygotowanie do prezentacji raportu. Szkolenie wizytatorów d/s ewaluacji
21 listopada 2011

   Od środy 16 XI do soboty 19 XI wizytatorzy ds. ewaluacji VI edycji doskonalili umiejętności analizowania danych i pisania raportu. Eksperci i trenerzy zwracali uwagę nie tylko na sposób prowadzenia analizy, ale również na jasność i przejrzystość języka raportu. Informacje tam zawarte maja być zrozumiałe dla wszystkich czytających. Pozbycie się zwrotów zrozumiałych tylko dla badaczy, zbyt długich i zawiłych zdań, było również możliwe dzięki koleżeńskiej recenzji raportów.  Dla wszystkich uczących się trudnym zadaniem było formułowanie wniosków - myślę, jak napisać wnioski tak by z jednej strony nie były wprost rekomendacją, a jednocześnie by dawały impuls do rozwoju szkoły i placówki-mówiła w podsumowaniu tego modułu uczestniczka z Olsztyna.
   Przed wizytatorami prezentacja roboczego raportu w szkołach i placówkach. Dyskusja wokół ważnych problemów szkoły.Sprawdzian umiejętności komunikacyjnych i pracy z grupą. Życzymy by te spotkania z nauczycielami dawały obopólną satysfakcję i poczucie sensownego działania. Dla nauczycieli informacje potrzebne do refleksji i zmiany a dla wizytatorów przekonanie o otworzeniu pola nadziei na jakościowy rozwój.

Do zobaczenia na podsumowaniu całego cyklu  i  uroczystości wręczenia zaświadczeń- jak zwykle w Krakowie!

 Od środy 17 XI do soboty 20XI wizytatorzy ds. ewaluacji doskonalili umiejętności analizowania danych i pisania raportu. Eksperci i trenerzy zwracali uwagę nie tylko na sposób prowadzenia analizy, ale również na jasność przejrzystość języka raportu. Informacje tam zawarte maja być zrozumiałe dla wszystkich czytających. Pozbycie się zwrotów zrozumiałych tylko dla badaczy, zbyt długich i zawiłych zdań było również możliwedzięki koleżeńskiej recenzji raportów.  Dla wszystkich uczących się trudnym zadaniem było formułowanie wniosków-myślę, jak napisać wnioski tak by z jednej strony nie były wprost rekomendacją a jednocześnie by dawały impuls do rozwoju szkoły i placówki-mówiła w podsumowaniu tego modułu uczestniczka z Olsztyna.
Przed wizytatorami prezentacja roboczego raportu w szkołach i placówkach. Dyskusja wokół ważnych problemów szkoły.Sprawdzian umiejętności komunikacyjnych i pracy z grupą. Życzymy by te spotkania z nauczycielami dawały obopólną satysfakcję i poczucie sensownego działania. Dla nauczycieli informacje potrzebne do refleksji i zmiany a dla wizytatorów przekonanie o otworzeniu pola nadziei na jakościowy rozwój.

Do zobaczenia na grudniowym podsumowaniu całego cyklu  i  uroczystości wręczenia zaświadczeń- jak zwykle w Krakowie!

 Od środy 17 XI do soboty 20XI wizytatorzy ds. ewaluacji doskonalili umiejętności analizowania danych i pisania raportu. Eksperci i trenerzy zwracali uwagę nie tylko na sposób prowadzenia analizy, ale również na jasność przejrzystość języka raportu. Informacje tam zawarte maja być zrozumiałe dla wszystkich czytających. Pozbycie się zwrotów zrozumiałych tylko dla badaczy, zbyt długich i zawiłych zdań było również możliwedzięki koleżeńskiej recenzji raportów.  Dla wszystkich uczących się trudnym zadaniem było formułowanie wniosków-myślę, jak napisać wnioski tak by z jednej strony nie były wprost rekomendacją a jednocześnie by dawały impuls do rozwoju szkoły i placówki-mówiła w podsumowaniu tego modułu uczestniczka z Olsztyna.
Przed wizytatorami prezentacja roboczego raportu w szkołach i placówkach. Dyskusja wokół ważnych problemów szkoły.Sprawdzian umiejętności komunikacyjnych i pracy z grupą. Życzymy by te spotkania z nauczycielami dawały obopólną satysfakcję i poczucie sensownego działania. Dla nauczycieli informacje potrzebne do refleksji i zmiany a dla wizytatorów przekonanie o otworzeniu pola nadziei na jakościowy rozwój.

Do zobaczenia na grudniowym podsumowaniu całego cyklu  i  uroczystości wręczenia zaświadczeń- jak zwykle w Krakowie!

Archiwum aktualności
(zobacz)


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek (cookies). Dowiedz się więcej Rozumiem
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego III Priorytet Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 3.1