Skrót sesji eksperckiej dr Danuty Elsner - Problemy z koncepcj? pracy szko?y. Zapraszam do ich rozwi?zywania.
Odnosz?c si? do wymagania „Procesy zachodz?ce w szkole s?u?? realizacji przyj?tej w placówce koncepcji pracy” D. Elsner podkre?li?a wielowymiarowy zakres poj?cia „procesy” i wskaza?a na autonomi? szko?y w budowaniu koncepcji pracy, a nast?pnie zaprosi?a uczestników do podzielenia si? swoimi w?tpliwo?ciami i do?wiadczeniami.
W dyskusji wypracowano kluczowe kwestie dla udost?pnienia koncepcji pracy szko?y rodzicom i uczniom, k?ad?c szczególny nacisk na wykorzystanie wielu kana?ów informacyjnych i zwielokrotnienie informacji w skróconej, dost?pnej dla zainteresowanych formie j?zykowej. Dalej prowadz?ca przedstawi?a najwa?niejsze elementy koncepcji pracy szko?y. Kolejn? kwesti? by?a identyfikacja ?róde? potrzebnych do planowania koncepcji, forma, horyzont czasowy i planowanie modyfikacji.
Wcze?niejsze relacje z sesji zobacz w archiwum poni?ej